sobota, 3 października 2015

Ptasie trele

Witajcie po baaardzo długiej przerwie za co z góry Was przepraszam.

 Wrzesień był dla mnie napięty - rozpoczęłam remont domu (a jest on bardzo stareńki :D) i najzwyczajniej w świecie zabrakło mi czasu na moje kochane szycie. Patrząc na wasze piękne posty w jesiennych klimatach, pomyślałam, że muszę dorzucić coś od siebie, choćby nie wiem co się działo :). W zeszłą niedzielę sprzątałam w ogrodzie, chowając do mojego "magazynku" meble ogrodowe, doniczki etc. Podczas tych prac przelatywał nade mną klucz żurawi. Pobiegłam szybko do domu po aparat i udało mi się zrobić takie zdjątko:

Ach to już zima nadchodzi :/

Żurawie stały się dla mnie inspiracją. Po powrocie z ogródka do domu dotarłam w końcu do swojej pracowni, wyszperałam kawałki materiału w ptaszki i zaczęłam szyć. :)


Powstał zestaw w kolorze szarego jesiennego nieba. Wałeczek i poduszki. :) 



 
 Do następnego postu :). Może znajdę czas na podzielenie się z Wami moimi remontowymi poczynaniami. 
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia :)
  

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet, a materiał w ptaki - rewelacja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie szyjesz :) Bardzo podoba mi się Twój ptasi komplet.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam częściej :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplet ...pięknie się zainspirowałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako wielka wielbicielka poduszek jestem nimi zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pastelowy komplet :) Życze szybkiego końca remontu,a jak znajdziesz tylko czas to pochwal się swoimi poremontowymi pieleszami :) Dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplecik :) piękne zestawienie kolorystyczne :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Z chęcią dołączę do grona Twoich obserwatorów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne poduszki, uroku dodają te ptaszynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet niezwykle klimatyczny. Ptasie motywy kocham, więc wszystko co uszyłaś kradnie moje serce:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne poduchy powstały. Powodzenia w remoncie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to warto rozgladać sie wokoło:)
    Inspiracje same przyleciały!
    Cudny komplecik!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  12. 25 year-old Sales Representative Garwood Ruddiman, hailing from Westmount enjoys watching movies like Bright Leaves and Skiing. Took a trip to La Grand-Place and drives a Ferrari 412S. sprawdz moje zrodlo

    OdpowiedzUsuń